Өнөө үед хэштаг зөвхөн твиттер, инстаграм хуудаст түгээмэл хэрэглэгддэг…

Өнөө үед hashtag нь зөвхөн твиттер, инстаграм дээр түгээмэл биш байдаг: hashtag нь барааны тэмдгийг бий болгоход улам бүр ашиглагдаж байна. 2016 онд түүний урд хэштаг бүхий барааны тэмдгийн тоо дэлхийн хэмжээнд 64% -иар нэмэгджээ. Үүний тод жишээ бол T-mobile-ийн '#getthanked' худалдааны тэмдэг юм. Гэсэн хэдий ч, hashtag-ыг барааны тэмдэг болгож авах нь үргэлж хялбар байдаггүй. Жишээлбэл, hashtag нь өргөдөл гаргагчийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй шууд холбогдох ёстой.

19-05-2017

эзлэх хувь