Шүүхийн талаар гомдол гаргах

Шүүх засаглалд итгэх итгэлээ хадгалж үлдэх нь чухал юм. Тиймээс шүүх эсвэл шүүхийн ажилтнууд тантай зөв харьцаагүй гэж үзвэл гомдол гаргаж болно. Та тэр шүүхийн зөвлөлд захидал илгээх ёстой. Та хэрэг гарснаас хойш нэг жилийн дотор үүнийг хийх ёстой.

Шүүхийн талаар гомдол гаргах

Гомдлын захидлын агуулга

Хэрэв та ажилтнууд эсвэл шүүх, давж заалдах шатны шүүх, Худалдаа, аж үйлдвэрийн давж заалдах шатны шүүх (CBb) эсвэл Төв давж заалдах шатны шүүх (CRvB) -ийн ажилтнууд эсвэл шүүгчид өөртэй нь харьцах ёсгүй гэж үзвэл та гомдол гаргаж болно. Жишээлбэл, хэрэв та захидлынхаа хариуг удаан хүлээх эсвэл таны хэргийг хянах гэж байгаа бол ийм тохиолдол байж магадгүй юм. Эсвэл таныг шүүх дээр ажилладаг нэг юмуу хэд хэдэн хүн өөрт тань зохих ёсоор хандаагүй юмуу эсвэл шүүх дээр хэн нэгэн таны хандсан байдлаар хандсан гэж бодож байвал. Мөн гомдол нь үсгийн өнгө, найруулга, зохиомж, мэдээлэл өгөхгүй байх, мэдээлэл хоцрох, буруу мэдээлэл өгөх, дутуу мэдээлэл өгөх зэрэг байж болно. Бараг бүх тохиолдолд гомдол нь таны тухай байх ёстой. Шүүх өөр хэн нэгэнтэй харьцаж байгаа талаар та гомдол гаргах боломжгүй; тэр хүний ​​хийх ёстой зүйл. Хэрэв та өөрийн эрх мэдэл, асран хамгаалагчтай хүний ​​өмнөөс гомдол гаргахгүй бол, жишээлбэл, таны насанд хүрээгүй хүүхэд эсвэл таны асрамжид байгаа хүний ​​өмнөөс.

ТАЙЛБАР: Хэрэв таны хэргийг хянан шийдвэрлэх ажиллагааны явцад шүүхийн шийдвэр, шүүхийн шийдвэртэй санал нийлэхгүй байгаа бол энэ талаар гомдол гаргах боломжгүй. Шийдвэрийг давж заалдах гомдол гаргах гэх мэт өөр журмаар үүнийг хийх хэрэгтэй.

Гомдлыг гаргаж байна

Та шүүхэд гомдол гаргаж байгаа шүүхэд гомдол гаргаж болно. Хэрэг гарснаас хойш нэг жилийн дотор та үүнийг хийх ёстой. Та гомдлоо холбогдох шүүхийн зөвлөлд илгээнэ үү. Ихэнх шүүхүүд гомдлоо дижитал хэлбэрээр өгөх боломжийг олгодог. Үүнийг хийхийн тулд www.rechtspraak.nl хаягаар орж, "шүүхэд хандах" гарчгийн зүүн талын баганад "Надад гомдол байна" гэснийг сонгоно уу. Холбогдох шүүхийг сонгоод гомдлын тоон хуудсыг бөглөнө үү. Дараа нь та энэ маягтыг шүүхэд имэйлээр эсвэл ердийн шуудангаар илгээж болно. Та мөн гомдолоо шүүхэд энэ маягтгүйгээр бичгээр гаргаж болно. Таны захидал дараахь мэдээллийг агуулсан байх ёстой.

  • таны талаар гомдол гаргасан хэлтэс эсвэл хүн;
  • Та яагаад гомдоллож байгаа шалтгаан, яг юу болсон, хэзээ болсон;
  • таны нэр, хаяг, утасны дугаар;
  • таны гарын үсэг;
  • таны гомдолтой холбоотой баримт бичгийн хуулбар.

Гомдлыг хянах

Таны гомдлыг хүлээн авсны дараа бид энэ асуудлыг шийдвэрлэх боломжтой эсэхийг шалгах болно. Хэрэв тийм биш бол танд аль болох богино хугацаанд мэдэгдэх болно. Энэ нь таны гомдлыг өөр байгууллага эсвэл өөр шүүх хариуцах тохиолдол байж магадгүй юм. Энэ тохиолдолд шүүх боломжтой бол таны гомдлыг дамжуулж, энэхүү дамжуулалтын талаар танд мэдэгдэх болно. Хэрэв таны гомдлыг амархан шийдвэрлэх боломжтой гэсэн сэтгэгдэл төрж байгаа бол, жишээ нь (утсаар) яриа хэлэлцээрээр дамжуулан шүүх тантай хамгийн богино хугацаанд холбоо барих болно. Хэрэв таны гомдлыг шийдвэрлэсэн бол дараахь журмыг баримтална.

  • Шүүхийн захиргааны байгууллага таны гомдол гаргаж буй этгээдэд гомдлын талаар мэдээлэх;
  • Шаардлагатай бол уг арга хэмжээний талаар нэмэлт мэдээлэл өгөхийг танаас хүсэх болно;
  • Улмаар шүүхийн зөвлөл мөрдөн байцаалт явуулдаг;
  • Зарчмын хувьд танай гомдлыг шүүхийн зөвлөл эсвэл гомдлын зөвлөлд өгөх хороонд цаашид тайлбарлах боломжийг олгоно. Гомдол холбоотой хүн гомдлыг өөрөө хэзээ ч шийдвэрлэхгүй;
  • Эцэст нь шүүхийн зөвлөл шийдвэр гаргадаг. Энэхүү шийдвэрийн талаар танд бичгээр мэдэгдэх болно. Энэ нь ихэвчлэн 6 долоо хоногийн дотор хийгддэг.

Энэ блогийн үр дүнд танд асуулт байна уу? Дараа нь холбоо барина уу Law & More. Манай хуульчид танд зөвлөгөө өгөхдөө баяртай байх болно.

эзлэх хувь
Law & More B.V.