Бүтээгдэхүүн борлуулах, үйлчилгээ эрхэлдэг бизнес эрхлэгчид тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хүлээн авагчтай харилцах харилцааг зохицуулахдаа ерөнхий нөхцлийг ашигладаг. Хүлээн авагч нь хэрэглэгч бол хэрэглэгчийн хамгаалалтыг эрхэмлэдэг. Хэрэглэгчдийн эрх ашгийг "сул" хэрэглэгчийг "хүчтэй" бизнес эрхлэгчээс хамгаалах зорилгоор бий болгодог. Хүлээн авагч нь хэрэглэгчийн эрх ашгийг хамгаалж байгаа эсэхийг тодорхойлохын тулд эхлээд хэрэглэгч гэж юу болохыг тодорхойлох шаардлагатай. Хэрэглэгч гэдэг нь чөлөөт мэргэжил, бизнес эрхэлдэггүй, эсхүл өөрийн бизнес, мэргэжлийн үйл ажиллагаанаас гадуур үйл ажиллагаа эрхэлдэг хувь хүн юм. Товчоор хэлбэл, хэрэглэгч бол бүтээгдэхүүн эсвэл үйлчилгээг арилжааны бус, хувийн зорилгоор худалдаж авдаг хүмүүс юм.
Хэрэглэгчийн эрхийг хамгаалах
Хэрэглэгчдийг ерөнхий нөхцөл, болзлын үүднээс хамгаалах нь бизнес эрхлэгчид бүх зүйлийг ерөнхий нөхцөлд нь багтаах боломжгүй гэсэн үг. Хэрэв заалт нь үндэслэлгүй дарамттай байвал энэ заалт нь хэрэглэгчдэд хамаарахгүй. Голландын Иргэний хуульд хар, саарал жагсаалт гэж нэрлэдэг. Хар жагсаалтад үргэлж үндэслэлгүй хүнд гэж тооцогддог заалтууд багтдаг бол саарал жагсаалтад ихэвчлэн (магадгүй) үндэслэлгүй хүнд байдаг заалтууд орсон байдаг. Саарал жагсаалтаас гарсан тохиолдолд компани нь энэхүү заалт нь боломжийн гэдгийг харуулах ёстой. Ерөнхий нөхцөл, нөхцлийг анхааралтай уншихыг үргэлж зөвлөж байдаг боловч хэрэглэгчийг Голландын хуулиар үндэслэлгүй заалтаас хамгаалдаг.