Та компанийг виртуал оффисын хаягаар бүртгүүлж болох уу?

Бизнес эрхлэгчдийн дунд түгээмэл тохиолддог асуулт бол та компанийг виртуал оффисын хаягаар бүртгүүлэх боломжтой эсэх юм. Гол мэдээллээр та Нидерландын шуудангийн хаяг бүхий гадаадын компаниудын талаар байнга уншдаг. PO хайрцаг нэртэй компаниудтай байх нь давуу талтай. Ихэнх бизнес эрхлэгчид ийм боломж байдаг гэдгийг мэддэг боловч үүнийг хэрхэн удирдаж, ямар шаардлагыг хангаж өгөх нь олон хүнд ойлгомжгүй хэвээр байна. Энэ бүхэн Худалдааны танхимд бүртгүүлэхээс эхэлнэ. Гадаадад амьдарч байсан ч гэсэн бизнесээ бүртгүүлэх боломжтой. Гэсэн хэдий ч гол хүсэлт байдаг: танай компани Голландын зочлох хаягтай байх ёстой эсвэл танай компанийн бизнесийн үйл ажиллагаа Нидерландад явагдах ёстой.

Та виртуал-оффис-хаягаар-компанид-бүртгүүлж болно

Хууль эрх зүйн шаардлага вэбшоп

Вэб дэлгүүрийн өмчлөгчийн хувьд та үйлчлүүлэгчийн өмнө хууль ёсны үүрэг хүлээдэг. Буцаах бодлого заавал байх ёстой, харилцагчийн лавлагаа авах боломжтой, баталгаат хариуцлага хүлээх ёстой бөгөөд төлбөр хийсний дараа дор хаяж нэг сонголтыг санал болгох шаардлагатай. Хэрэглэгч худалдан авалт хийхдээ эрэлт нь хэрэглэгч худалдан авалтын үнийн дүнгийн 50-иас дээш хувийг урьдчилан төлөх шаардлагагүй юм. Мэдээжийн хэрэг, хэрэв хэрэглэгч үүнийг сайн дураараа хийх юм бол төлбөрийг бүрэн хийх боломжтой байдаг, гэхдээ (вэб) жижиглэн худалдаачин үүрэг хүлээхийг зөвшөөрдөггүй. Энэ эрэлт нь зөвхөн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг худалдаж авахдаа л бүрэн төлбөр төлөх шаардлагатай болно.

Хаяг дурдах нь заавал байх ёстой юу?

Вэб дэлгүүрээс холбоо барих мэдээллийн байршлыг тодорхой, логикоор олж авах ёстой. Үүний шалтгаан нь үйлчлүүлэгч өөрөө хэнтэй бизнес хийж байгаагаа мэдэх эрхтэй байдаг. Энэ шаардлагыг хуулиар дэмжиж байгаа тул вэб дэлгүүр бүрт заавал дагаж мөрдөх ёстой.

Холбоо барих мэдээлэл нь гурван хэсгээс бүрдэнэ.

  • Компанийн таних тэмдэг
  • Компанийн холбоо барих хаяг
  • Компанийн газарзүйн хаяг.

Компанийн үнэмлэх гэдэг нь Худалдааны танхимын дугаар, НӨАТ-ын дугаар, компанийн нэр зэрэг компанийн бүртгэлийн дэлгэрэнгүй мэдээллийг агуулдаг. Холбоо барих мэдээлэл нь хэрэглэгчид вэб дэлгүүрт холбогдоход ашиглаж болох өгөгдөл юм. Газарзүйн хаягийг тухайн компани өөрийн үйл ажиллагаа явуулдаг хаяг гэж нэрлэдэг. Газар зүйн хаяг нь үзэх боломжтой хаяг байх ёстой бөгөөд Шуудангийн хайрцгийн хаяг байж болохгүй. Олон жижиг вэб дэлгүүрүүдэд холбоо барих хаяг нь газарзүйн хаягтай адилхан байдаг. Холбоо барих мэдээллийг өгөх шаардлагыг биелүүлэхэд хэцүү байж болно. Энэ шаардлагыг хэрхэн хангах талаар доороос уншина уу.

Виртуал хаяг

Хэрэв та өөрийн вэб дэлгүүр дээрээс үзэх боломжтой хаягийг өгөхийг хүсэхгүй байгаа эсвэл өгөх боломжгүй бол виртуал оффис хаяг ашиглаж болно. Энэ хаяг нь таны түрээслүүлж буй байгууллагаас бас удирдаж болно. Энэ төрлийн байгууллага нь шуудангийн хэрэгслийг хянах, дамжуулах гэх мэт олон үйлчилгээтэй байдаг. Голланд хаягтай байх нь таны вэб дэлгүүрийн зочдын итгэлийг олоход тустай.

Нь хэн?

Танд хэд хэдэн шалтгааны улмаас виртуал оффисын хаяг хэрэгтэй байж магадгүй юм. Виртуал оффисын хаяг нь ихэвчлэн:

  • Гэртээ бизнес эрхэлдэг хүмүүс; бизнес, хувийн амьдралаа тусад нь байлгахыг хүсдэг.
  • Гадаадад бизнес эрхэлдэг, гэхдээ бас Нидерландад оффисоо хадгалахыг оролдож байгаа хүмүүс;
  • Нидерландад аж ахуйн нэгжтэй, виртуал оффистой болохыг хүсдэг хүмүүс.

Тодорхой нөхцөлд, виртуал хаягийг Худалдааны танхимд бүртгүүлж болно.

Худалдаа аж үйлдвэрийн танхимд бүртгүүлэх

Өргөдөл гаргах явцад танай компанийн нэг буюу хэд хэдэн салбарыг бүртгэх болно. Энэ процесст шуудангийн хаяг, очих хаягийг хоёуланг нь бүртгэх болно. Танай салбар тэнд байрлаж байгааг нотлох тохиолдолд л очих хаяг нь хэрэгжинэ. Үүнийг түрээсийн гэрээгээр баталгаажуулж болно. Хэрэв танай компани бизнесийн төвд байрладаг бол энэ нь бас хамаарна. Хэрэв түрээслэх гэрээ нь оффис (орон зай) -ийг түрээслэхийг харуулж байгаа бол Худалдааны бүртгэлд очиж үзэх хаягаар бүртгүүлж болно. Байнгын түрээслэх хаягтай байх нь таныг үргэлж хамт байх ёстой гэсэн үг биш боловч шаардлагатай бол та байнга оршин суух боломжтой байх ёстой. Жишээлбэл, хэрэв та долоо хоногт хоёр цаг ширээ, оффис түрээсэлдэг бол танай компанийг бүртгэхэд тавигдах шаардлагыг хангахад хангалтгүй юм.

Компаниа бүртгүүлэхийн тулд танд хэд хэдэн баримт бичиг шаардлагатай.

  • Худалдаа аж үйлдвэрийн танхимын бүртгэлийн маягт;
  • Нидерландын айлчлах хаягаас түрээслэх, худалдан авах, эсвэл түрээслэх гэрээ;
  • Иргэний үнэмлэхийг баталгаажуулсан хуулбарыг хуулбарласан хуулбар (та Голландын элчин сайдын яам эсвэл нотариатын хамт зохион байгуулж болно)
  • Таны оршин сууж буй гадаадын хотын захиргааны хүн амын бүртгэлийн хуулбар, хуулбарласан хуулбар, эсвэл албан ёсны байгууллагаас гадаад хаяг.

Худалдаа аж үйлдвэрийн танхимын 'Виртуал оффис' -ын тухай журам

Сүүлийн үед виртуал оффис нь тухайн компаний байрлаж байсан боловч жинхэнэ ажил нь хийгдээгүй оффис байсан нь ажиглагдсан. Хэдэн жилийн өмнө Худалдааны танхим нь виртуал оффисын дүрмийг өөрчилжээ. Өмнө нь 'Ghost' гэж нэрлэгддэг компаниуд виртуал оффисын хаягаар бизнес эрхлэх нь түгээмэл байсан. Хууль бус үйлдлээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд Худалдаа аж үйлдвэрийн танхим нь эдгээр хаягаар үйл ажиллагаагаа явуулж буй компаниудын виртуал оффис байгаа эсэхийг шалгадаг. Худалдаа аж үйлдвэрийн танхим нь энэхүү тогтвортой бизнесийн практик гэж нэрлэдэг. Энэ нь виртуал оффистой бизнес эрхлэгчид тэнд байнга байх ёстой гэсэн үг биш, гэхдээ энэ нь шаардлагатай үед байнга байх чадвартай байх ёстой гэсэн үг юм.

Хэрэв танд энэ блогтой холбоотой асуулт байвал эсвэл Худалдааны танхимтай холбоотой бэрхшээлтэй байгаа бол хуульчдын өмгөөлөгчтэй холбоо барина уу Law & MoreБайна. Бид таны асуултанд хариулж, шаардлагатай бол хуулийн туслалцаа үзүүлэх болно.

эзлэх хувь