Аж ахуйн нэгжийн танхимд лавлах журам

Хэрэв танай компанид дотооддоо шийдвэрлэх боломжгүй маргаан гарсан бол аж ахуйн нэгжийн танхимаас авах журам нь тэдгээрийг шийдвэрлэхэд тохиромжтой хэрэгсэл байж болох юм. Ийм журмыг судалгааны журам гэж нэрлэдэг. Энэ журмын дагуу аж ахуйн нэгжийн танхимаас хуулийн этгээдийн хүрээнд явуулж буй бодлого, үйл ажиллагааны явцыг судлахыг хүсч байна. Энэ нийтлэлд судалгааны журам болон түүнээс юу хүлээж болох талаар товч авч үзэх болно.

Аж ахуйн нэгжийн танхимд лавлах журам

Судалгааны журамд зөвшөөрөгдөх байдал

Судалгааны хүсэлтийг хүн бүр гаргах боломжгүй. Өргөдөл гаргагчийн ашиг сонирхол нь лавлагаа авах журамд нэвтрэх, тиймээс аж ахуйн нэгжийн танхимын оролцоог зөвтгөхөд хангалттай байх ёстой. Тиймээс холбогдох шаардлагын дагуу үүнийг хийх эрх бүхий хүмүүсийг бүрэн жагсаасан болно.

  • NV компанийн хувьцаа эзэмшигчид болон гэрчилгээ эзэмшигчид. болон Б.В. Хууль нь NV ба BV-ийн хооронд хамгийн ихдээ 22.5 сая еврогийн ба түүнээс дээш хувийн хөрөнгөөр ​​ялгагдана. Өмнөх тохиолдолд хувьцаа эзэмшигчид болон гэрчилгээ эзэмшигчид гаргасан хөрөнгийн 10% -ийг эзэмшдэг. Өндөр гаргасан капиталтай NV ба BV-ийн хувьд гаргасан хөрөнгийн 1% -ийн босго, эсвэл хувьцаа, хувьцааны хадгаламжийн баримтыг зохицуулалттай зах зээлд нэвтрүүлэх тохиолдолд 20 сая еврогийн үнийн доод хэмжээ хамаарна. Бага босгыг холбооны дүрмэнд бас тогтоож болно.
  • The хуулийн этгээд өөрөө, удирдах зөвлөл эсвэл хяналтын зөвлөлөөр дамжуулан, эсвэл итгэмжлэгч хуулийн этгээд дампуурахад.
  • Холбоо, хоршоо эсвэл харилцан нийгэмлэгийн гишүүд хэрэв тэдгээр нь гишүүдийн 10-аас доошгүй хувийг буюу нэгдсэн хуралдаанд санал өгөх эрхтэй хүмүүсийг төлөөлж байвал. Энэ нь дээд тал нь 300 хүнд хамаарна.
  • Ажилчдын холбоод, хэрэв холбооны гишүүд уг ажилд хүчин зүтгэж байгаа бөгөөд холбоо нь дор хаяж хоёр жилийн хугацаанд бүрэн эрх зүйн чадвартай байсан бол.
  • Гэрээний болон хууль ёсны бусад эрх мэдэл. Жишээлбэл, ажлын зөвлөл.

Лавлагаа үүсгэх эрх бүхий этгээд нь компанийн удирдлага, хяналтын зөвлөлд мэдэгдэж буй компанийн дотоод бодлого, үйл ажиллагааны талаар өөрийн эсэргүүцлийг анх гаргах нь чухал юм. Хэрэв энэ нь хийгдээгүй бол Аж ахуйн нэгжийн хэлтэс лавлагаа авах хүсэлтийг авч үзэхгүй. Компанид хамрагдсан хүмүүс эхлээд процедур эхлэхээс өмнө татгалзсан хариу өгөх боломжтой байсан байх ёстой.

Журам: хоёр үе шат

Уг процедур нь өргөдөл гаргаж, компанид оролцогч талууд (жишээлбэл, хувьцаа эзэмшигчид, удирдлагын зөвлөл) түүнд хариу өгөх боломжийг олгохоос эхэлнэ. Хуулийн шаардлагыг хангасан бөгөөд "зөв бодлогод эргэлзэх үндэслэлтэй" гэж үзвэл аж ахуйн нэгжийн танхим өргөдлийг хангах болно. Үүний дараа лавлагааны журмын хоёр үе шат эхэлнэ. Эхний үе шатанд компани доторх бодлого, үйл явдлын явцыг шалгаж үздэг. Энэхүү мөрдөн байцаалтыг Аж ахуйн нэгжийн хэлтсээс томилогдсон нэг буюу хэд хэдэн хүн явуулдаг. Компани, түүний удирдлагын зөвлөлийн гишүүд, хяналтын зөвлөлийн гишүүд болон (хуучин) ажилтнууд хамтран ажиллах ёстой бөгөөд бүх захиргаанд нэвтрэх эрх олгоно. Мөрдөн байцаалтын ажлын зардлыг зарчмын хувьд компани хариуцах ёстой (эсвэл өргөдөл гаргагч нь компани үүнийг даахгүй бол). Мөрдөн байцаалтын үр дүнгээс хамааран эдгээр зардлыг өргөдөл гаргагч эсвэл удирдлагын зөвлөлөөс гаргуулж болно. Мөрдөн байцаалтын тайланг үндэслэн Аж ахуйн нэгжийн хэлтэс хоёр дахь шатанд буруу удирдлага байгааг тогтоож болно. Энэ тохиолдолд Аж ахуйн нэгжийн хэлтэс хэд хэдэн өргөн цар хүрээтэй арга хэмжээ авч болно.

(Түр зуурын) заалтууд

Процедурын явцад болон (процедурын эхний мөрдөн байцаах ажиллагаа эхлэхээс өмнө ч гэсэн) аж ахуйн нэгжийн танхимаас байцаалт авах эрх бүхий этгээдийн хүсэлтээр түр хугацааны заалтыг гаргаж болно. Үүнтэй холбогдуулан уг заалт нь хуулийн этгээдийн нөхцөл байдал эсвэл мөрдөн байцаалтын ашиг сонирхлын үүднээс зөвтгөгдсөн тохиолдолд аж ахуйн нэгжийн танхим маш их эрх чөлөөтэй байдаг. Хэрэв зохисгүй удирдлага байгуулагдсан бол аж ахуйн нэгжийн танхим тодорхой арга хэмжээ авч болно. Эдгээрийг хуулиар тогтоосон бөгөөд дараахь байдлаар хязгаарлагдана.

  • удирдах захирал, хяналтын захирал, ерөнхий хурал, хуулийн этгээдийн бусад байгууллагын тогтоолыг түдгэлзүүлэх, хүчингүй болгох;
  • нэг буюу хэд хэдэн удирдах болон хяналтын захирлыг түдгэлзүүлэх, халах;
  • нэг буюу хэд хэдэн удирдах болон хяналтын захирлыг түр томилох;
  • аж ахуйн нэгжийн танхимын заасны дагуу дүрмийн заалтаас түр зуур хазайх;
  • менежментийн аргаар хувьцааг түр хугацаагаар шилжүүлэх;
  • хуулийн этгээдийг татан буулгах.

Эм тан

Аж ахуйн нэгжийн танхимын шийдвэрийг эсэргүүцэн давж заалдах шатны шүүхэд гомдол гаргаж болно. Үүнийг хэрэгжүүлэх харьяалал нь байцаан шийтгэх ажиллагаанд аж ахуйн нэгжийн хэлтэст ирсэн хүмүүс, мөн хэрэв ирээгүй бол хуулийн этгээдэд хамаарна. Кассацийн хугацаа гурван сар байна. Кассаци нь түдгэлзүүлэх нөлөө үзүүлэхгүй. Үүний үр дүнд аж ахуйн нэгжийн хэлтсийн тушаал нь Дээд шүүхээс эсрэг шийдвэр гаргах хүртэл хүчин төгөлдөр хэвээр байна. Энэ нь Дээд шүүхийн шийдвэр аж ахуйн нэгжийн хэсэг аль хэдийн зохицуулалт хийсэн тул оройтсон байж болзошгүй гэсэн үг юм. Гэсэн хэдий ч Кассаци нь аж ахуйн нэгжийн хэлтсээс баталсан буруу захиргаатай холбогдуулан удирдлагын зөвлөлийн гишүүд болон хяналтын зөвлөлийн гишүүдэд хүлээлгэх хариуцлагын талаар ашигтай байж болох юм.

Та компанид гарсан маргаантай асуудлыг шийдэж байгаа юу, санал асуулга явуулах журам эхлүүлэх гэж байна уу The Law & More баг нь компанийн эрх зүйн мэдлэг өндөртэй. Бид тантай хамт нөхцөл байдал, боломжийг үнэлэх боломжтой. Энэхүү шинжилгээний үндсэн дээр бид танд тохирох дараагийн алхамуудын талаар зөвлөгөө өгөх болно. Аливаа байцаан шийтгэх ажиллагааны үеэр бид танд зөвлөгөө, туслалцаа үзүүлэхэд таатай байх болно (Аж ахуйн нэгжийн хэлтэст).

эзлэх хувь